Nedräkning

Redan onsdag..på bara tre dagar så har vi ett nytt år. Tvåtusenelva - 2011, det gyllene året då människor som jag som föddes 1991 fyller 20 år. Att planerna för vad som då ska hända är en enda ovisshet. Det är det året min lilla plutt till lillebror fyller 18 år. Tiden går alldeles för fort!

Dagen för mig har bestått av att städa i lägenheten och måste erkänna att jag inte är klar utan detta är ett heltidsjobb..jag är min syster tillhör inte ligan som kan säga att dom är bäst i världen på att städa..inte ens näst bäst. Vi hamnar nog bland dem sista. Men då jag tycker att mitt rum ser stökigt ut behöver jag bara gå in i syrrans rum och inser då att mitt rum inte var så hemskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback