Nu kommer det tomtar

Hej! nu var det ett tag sedan jag skrev här. Tänkte ju faktiskt lägga ner bloggen eftersom det kändes som om den tillhörde något förflutet och gammalt som jag borde glömma. Men man kan hur som helst inte sudda ut saker som hänt. Fast när man ser hur folk har förändrats och inte ens kunna respektera en människa som man en gång älskade så är det nästan så att man vill kunna sudda ut det. Att man sen får veta saker som man aldrig trodde om den människan gör verkligen ont..

Men nu ska jag inte vara mer negativ inställd till det för varför ska jag lägga ner tid på en människa som jag inte får ut något av förutom att må dåligt. I veckan har det varit lucia och jag har vakat, var ut på krogen i lördags och det var ett tag sedan sist då det var ändå trevligt. Söndagen till måndagen vakade jag med ett par trevliga tjejer och har köpt julklappar idag och bakat pepparkakshus. Börja tänka på att livet som singel är kanske inte så trist, jag behöver bara ta hänsyn till mig själv och är alltid ledig för att hitta på saker med andra. Så by the way är Sara K en underbar person som jag hänger med just nu och får mig att tänka på annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback