God morgon Sverige!

NEEJ! Sverige har blivit utslagna i hockeyn mot Slovakien, 3-4. Känns lite fail att Finland tar sig till semifinal och inte Sverige då dom kicka deras ass tidigare..

Idag ska jag och Jannie fotas till Piteå-tidningen förhoppningsvis tillsammans med alla våra modeller. Jag hoppas verkligen att jag får studiebidraget snart för jag skulle behöva köpa linsvätska för den har varit slut i några dagar nu, har sovit med linserna några dagar vilket man verkligen inte ska göra. Men kan inte använda glasögonen för dom har inte tillärckligt bra styrka så går runt och kisar med dem också, det ser inte bra ut.



Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆

åh vad tråkigt!

2010-02-25 @ 09:22:34 | http://fashionstars.blogg.se/
Lina K

Får verkligen hoppas att pengarna kommer snart då! Så du inte hinner bli blind på kuppen =/

2010-02-25 @ 09:36:21 | http://eimk.blogg.se/
Anonym

tack så mycket gullet :D åh ja jävla skit att sverige förlorade :(

2010-02-25 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback