OShysteri

Visst visst, OS är väldigt stort och har rätten att ta upp mycket plats i tv-kanaler, tidningar och folks munnar, eftersom de flesta är helt insatta i det. Men tycker inte heller att man ska glömma bort att skriva om allt annat. När jag har lite att göra brukar jag kolla in Aftonbladet.se för att jag är utråkad och hålla sig lite informationsrik om vad som händer runt om, om nu Aftonbladet är den säkraste källan är dock lite tveksamt. Men just nu så överdriver jag inte då jag säger att varannan artikel är om OS, vem som har tagit medalj och vem som inte tagit medalj, hit och dit.
Men kan tidningarna skriva mer om andra saker också, världen runt omkring står väl inte still bara för att det är OS? Just nu känner jag mig lite less på det så att jag nästan hellre köper deras extra bilaga Klick och förhoppningsvis för se en bild på Paris Hilton som rättar till hennes shorts eller att Brad Pitt petar bort en skrumplig kuse ur näsan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback