Oförskämda ungdomar?

Sitter i en bil någonstans utanför Byske, hoppas att bilköpet snart blir klart så slipper sitta här medans det blir kallare och kallare. Sen blir det dags för paradise hotel.

Sen kan jag säg att jag fortfarande irriterar mig på oförskämda äldre människor som tror att dom vet bäst. Hur sådana människor kan stå och snacka skit om ungdomar och hur bortskämda och oansvariga vi är i ett allmänt omklädningsrum när det faktiskt är äldre människor som beter sig som värre, och då syftar jag mest på mina bussresor till och från skolan. Dom äldre frågar oftast inte ens om dom får sätta sig bredvid en, inte för att man ska behöva men hör väl till artigheten. Nej, dom bara sätter sig och tror att dom äger hela världen för att dom har mer livserfarenhet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback