Pastasallad utan hår

Ett ord för vädret idag, kaos! är glad över att vi klarade vägen till Heroes för att käka Pastasallad utan hår. En sak jag stör mig på som både min pojkvän och mamma är extremt duktiga på. Om man nu ska säga duktiga utan mer en hemsk ovana. Man sitter och äter lugnt när man åter igen denna middag börjar uppmärksama att dom stoppar in gaffeln i munnen och på utvägen drar dom gaffeln mot tänderna så det gnisslar och man ryser själv för tanken om hur illa det är för tänderna.

Nu ska jag fortsätta försöka hitta mig en praktikplats där jag kan spendera varenda onsdag på. Önska mig lycka till!



Kommentarer
Jens

Mohahaha ;) finns nya tänder å skaffa :D

2010-01-27 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback