Addiction

Tror nästan att alla har något slags beroende. Nu pratar jag inte om mitt godisberoende. Utan att jag nu var tvungen att fara till biblioteket för att låna en dator för att sitta på internet ett tag, och NEJ! om ni har sol hos er så är det inte någon sol här ute just nu. I sådana fall skulle jag absolut inte cyklat och satt mig inomhus vid någon dator endast för att kolla min facebook.

Men kan skylla över lite av den skulden av mitt internetberoende på min pappa för det var faktiskt han som tjatade nu om att fara iväg, stackarn har ju inte fått kolla blocket på länge. Det blev att vi slog två flugor i en smäll, nu har pappa sitt första egna lånekort på biblioteket, här i Piteå i alla fall.

Tänkte inte använda hela min tid med att skriva ett långt inlägg här. Utan tror nog jag ska ge mig snart och gå och kolla ifall dom har fått in min bok som jag letat överallt. Typiskt att det känns som att hela Sverige ska börja läsa "mina" böcker när jag har fått upp ögonen för dem.

Ha en fortsatt bra dag kära läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback