Kaxiga mellanstadiebarn

Nu först har jag anlänt hem efter denna dag. Gick bra att träna på gymmet, varje gång jag är där känner jag att jag verkligen tycker att det är kul och att jag nu ska skärpa mig och börja om på ny kula eller vad man nu säger. Efter duschade jag och syrran och satt med inpackning i bastun. Där hamnade vi i småtjafs med ett par mellanstadiebarn som är alldeles för kaxiga för sitt eget bästa..så här gick det till:

Två ungar hämtar en hink och häller över vattnet på aggregatet och springer sen ut och lämnar dörren öppen.

Min syrra: Hallå! man stänger dörren!
Två tjejer som är kvar i bastun: Vi har inte tänkt stänga dörren det var inte vi som lämnade den öppen..

Medan man tänker "ungjävlar vi sa inte till er"

Sedan efter ett tag går även dom två ut och lämnar dörren till bastun öppen och då blev jag irriterad. Jag gick ut..

Jag: Tjejer ni kan väl stänga dörren efter er?
Ena tjejen: Gör miner med munnen.
Jag: Ja om eran mamma misslyckats med att lära er sådant så får ni gå och be om att lära er det nu..

Ungarna blev tysta..man bara "in your face snorungar!"

Aja nu blir de fuskbyggarna med familjen!




Kommentarer
Sofie

sv; nej, det är inte allt för gott med olivolja!

2010-03-17 @ 21:13:29 | http://sooozz.blogg.se/
alice

svar: tack så mycket! :D

2010-03-17 @ 21:30:50 | http://aliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback