summer feeling

snacka om man för lite summer feeling nu när värmen och solen har varit i några dagar i sträck. Vilket gör att humöret blir på topp, men det finns något som gör motstånd att jag inte ska må lika bra ändå.

Torsdag: Första soldagen och jag bestämmer mig för att spela streetbasket med Jocke och resten medans Jens är på jobbet.
På torsdag kväll börjar det klia väldigt mycket, jag tänkte inte mer på det utan jag började klia tillbaka eftersom det brukar finnas vissa dagar det kliar mer och speciellt innan man ska sova. Men jag tittar lite över axeln och ser att jag har fullt med utslag.  Såg ut som jag hade legat i brännnässlor tills vi kollade att jag hade det över hela mig. Vi kom fram till att det var nässelutslag. Som man tydligen kan få av någon allergisk reaktion, google in my heart!

Fredag:
Vårdcentralen som bekräftade att det var nässelutslag och jag fick en dos kortisol. Vilket då var tur att vi inte for till akuten klockan 00.00 på natten och betalade 300:-. Även den här dagen fick jag två par nya skor av mamma och pappa, behövs alltid skor! Så tack igen!

Lördag: Piteå bilutställning och crusing på G. Eftersom jag har bestämt mig att jag inte ska dricka på ett tag och jag håller det också. Blev det nykter för mig och jag fick lov att köra lite bilar som behövdes. Men det var en underbar kväll och dag.

Trots att mina utslag kliar hela tiden och förstör att jag inte kan njuta lika mycket av solen eftersom det kan irritera mer att vara visa bar hud så ska helst täcka över det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback