26 Nov

Salta björnar fördriver jag min tid medans jag väntar på att den ska gå fortare då blir det sen fort iväg från ena jobbet till det andra. Sen måste jag hem duscha och städa inför morgondagen. Eftersom jag tog på mig att jobba från 9.30-17.00 blir det lite stressigt. Har idag varit och köpt billiga örngott på Jysk och andra ärenden innan jag börja jobbet. Även lite gott till festen imorgon!


Har tänk på att det snart är december, tror det ska vara skyltsöndag nu på söndag hörde jag syrarn nämna. Då ska jag väl ut eftersom det är en så mysig stämning ute. Kanske köpa någon marsipangris..Att jag sen måste börja tänka på julklappar är en annan femma. Alltid samma problem varje år. I år blir även första året på länge jag inte kommer köpa en julklapp till en pojkvän, visst en mindre person att tänka på men samtidigt tråkigt. För den var ändå den roligaste julklappen att köpa. Men nu ska vi inte deppa i juletider!

Taggad för morgondagen!





‎"It's weird how one day you feel you'll never be able to live your life without them, and then the next day you're doing exactly that."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback