Åter igen

Tänkte jag ta upp lite bra saker från boken Dumpa honom. Sedan så ni vet så kommer jag inte hålla mig nykter till juldagen utan nu till helgen ska jag och syrran ha fest och hoppas på att många kommer. Här ska det bjudas in folk!

"Jag är inte redo. Det är den mest utslitna ursäkten i världen, men verkar ändå alltid fungera. Kvinnor älskar att hänga kvar vid karlar som ska bli redo. Ni måste verkligen gilla läget, eftersom ni gör det så ofta. Vi vet att det aldrig kommer ske. Så vad sägs som att sluta vänta."

"Han vill faktiskt inte ha dig om han bara vill träffa dig när han är full - Om han gillar dig vill han vara med dig när hans omdöme inte är påverkat - Du förtjänar att vara med någon som inte behöver bli packad för att klara ditt sällskap."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback