den 10 november 2010

Lyckades somna igår i alla fall, kan säga att det var tur att jag var trött så att jag lyckades. Hade helst av allt bara vilja sova i en vecka eller månad och sen vakna upp och har glömt allt som har hänt. Men nej nu ska ja inte börja vara deppig i min nya blogg. Skaka av sig depressionen och önska att jag snart hittar min avstängningsknapp för känslor eller får kortslutning.

Nu tror jag dagen bara består av att se film och tycka synd om mig själv. Imorgon ska jag ta tag i mitt jobbsökande på allvar!


"Sometimes you need a breakdown. One of those yell-at-everyone, cry-until-you-fall-and-can't-breathe kind of breakdowns. Then you feel better. And, if you don't, at least people will know you're not okay."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback