Pimp my car

I måndags hade jag ju en väldigt effektiv dag. For till biltema köpte nya vindrutetorkare till lilla Nisse. Eftersom han ska på besiktning snart i December. Sedan köpte jag en ny toalettsits till lägenheten eftersom den gick sönder på inflyttningsfesten. Hoppas den inte går sönder nu igen. Köpte ett sängöverkast till sängen eftersom ja inte vill att människor ska sitta direkt på mina sängkläder.

Idag har jag även vakna tidigare från jobbet för att göra lite ärenden, gud var jag längar till imorn.

Berättade ju förra veckan om present jag fick av en hemlig person. Eftersom jag fortfarande inte köpt någon kupévärmare till Nisse så var ju ratten iskall då jag satte mig i den. Men nu är det problemet löst, och vem gillar inte sådär spontana presenter som på en helt vanlig vardag? Jag älskar det!

Efter 22 då jag slutar det andra jobbet blir det hem, duscha, städa och sova och ladda för morgondagen..kanske jag får hjälp med städningen då jag tjatat på en viss person.



Fick en rattmuff som passar perfekt till mig! frågan är om inte lilla Nisse feminin av sig?



Följde även med dekoration till bältena också. Rosa är ju en för underbar färg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback