Allstar

Kom nyss hem från ännu en nykter helg på Allstar. Kan säga att jag är väldigt nöjd över mig själv över att jag inte druckit denna helg. Även hur jag lyckades vara på krogen från klockan 23-02 nykter är en bedrift.

För att vara ärligt kan ja påstå att tiden går fort, man har alltid något att titta på, sådant som man missar om man själv tagit för mycket av det goda. Kommer nog ihåg det mesta också. Men vissa saker vill man ju glömma, så som hur många dåliga raggningsrepliker det finns, och dem killar som inte förstår att man ska ge upp och kanske inte följa efter tjejen på krogen.

Kvällens raggningsreplik:
- Men det är ju duu, kom en kille fram till mig och sa.
- Jahaa? känner ja dig eller? svarade jag.
- Nä men det är ju duu, svarade han.
- Ja det är jag?
- Det är ju du som är den snyggaste tjejen på krogen alltså, svarade han till slut.
- Jaha, men det var ju trevligt att du tyckte det, svarade jag.
- Ja, jag har sett dig tidigare ikväll och sagt att dig ska jag lägga in stöten på ikväll. Har du kille?
- Ehm, jo tyvärr jag har kille...svarade jag och gick.

Så sorry killen om du hittar min blogg och känner igen att det är du som sagt dessa ord. Kan berätta för dig att jag faktiskt inte har någon kille utan var bara min räddningsreplik.

Men nu är jag äntligen inomhus, lugnt och ro. Nu är det dags att plocka ut linserna och sen slå på lite Sex and the city!

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback