Watch some basketball

Har varit på en arbetsintervju idag igen. Nu ska ni då hålla tummarna för mig att ja får det. Ett jobb måste jag erkänna inte skulle sitta helt fel i det pågående höstdepressionen. Fast så dåligt är det väl inte för då kommer vintern snart, vilket gör att man kan plocka fram brädan och se om man har kvar några skills från förra året.

Ikväll ska jag nog bege mig och kolla på lite basket. Bara hoppas att LF basket vinner. Syns där!




"Now I know I messed up bad, you were the best I ever had. I let you down in the worst way, it hurts me every single day. I'm dying to let you know. Now I'm here to say I'm sorry, and ask for a second chance 'cause when it all comes down to the end I could sure use a friend."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback