29 April

Igår invigde jag inlines för första gången i år för en tur och retur till jobbet. Visst var det lite vinglig efter att inte ha stått på dem på några månader. Köpt nya bromsar vilket kommer behövas nerför svartöstansbacken och Tommy på jobbet hjälpte mig med att vrida på hjulen eftersom vi inte hade rätt verktyg hemma. Har inte alls tänkt på att göra det tidigare för att hjulen ska nötas jämnt. Kom och tänka på min gamla session då jag åker inlines, tycker själv att det blev j*kla bra. Ni hittar den här. En annan rolig sak var att dem på jobbet märkte att jag tydligen har lysen på mina inlines, ett rött bak och två gröna framme. Har inte alls märkt det själv under mina tre år jag haft dem men har inte granskat dem så noga.

Idag har jag varit på en prommis med Molly på morgonen och lyckades sova till 09.30. Imorn är det valborg och har inte säkra planer än utan blir nog en klassisk valborg som kommer innehålla grillning och cykla till en lokalfest på mjölkudden. Frågan är vad man ska ha på sig? det ständiga frågan varje gång man ska gå ut..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback