Ankprank!

Idag är egentligen den perfekta dagen för ankprank. Men min hjärna är tom på saker att hitta på eftersom man måste vara extra kreativ idag för att folk inte ska fatta att det är ett skämt på en gång.

Saker jag gjort förut men inte på första april är:

För drygt ett år sedan limmade jag en bilratt medans föraren var ute och tankade. Men var bara ett limstift som man använder i skolan för att limma papper. Som jag snabbt tog fram och limmade undersidan, så när föraren kom in och skulle börja köra blev det ju lite kladdigt och gissa vem som skrattade om inte jag? Så innan vi kunde fortsätta köra var vi tvungen att köra hem och tvätta bort det. Som tur var det en person som inte tar allt för allvarligt så ingen blev sur på mig som tur va.

En annan gång klibba jag fast glidmedel på handtaget till mitt rum i Holmträsk, gick in i mitt rum och ropade efter personen. Personen kom inrusande eftersom han trodde jag var sur. Gud vad jag ångrar att jag inte spelade in reaktionen efter han tagit i handtaget kommit inn i rummet och innan man reagerat på att man har något klibbigt och blött i handen. Hahaha, det var en sådan gång jag trodde att jag skulle dö av skratt, obetalbart!


Så passa er för dörrhantag ifall jag varit i närheten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback