Lördagmorgon

Sitter här och ser på lite barnprogram, yeah vad mogen jag är! Nu ska jag väl få äta mina äggmackor med rätt bröd, blev lite less igår då jag märkte att dem var slut så var tvungen att äta falurut vilket inte är lika gott, enligt mig.

Gårdagen blev det middag på pastabacken för första gången, men var riktigt mysig stämning. Tog en pasta carbonara som såklart var god. Kändes som lite lady och lufsen romantisk stämning där inne.

Sedan blev det lite bio och Hur många lingon finns det i världen? En film man blev glad av och skrattade några gånger, men fick även en liten gråtgrop i halsen, men bara en liten! Jag grät inte som vissa andra i mitt sällskap.

Idag är frågan, gå ut eller inte gå ut? eller rättare sagt, dricka eller inte dricka?


Spinning idag 15.00?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback