Rockabilly Rebel

Just ja så fyllde ju Jannie 20 år i söndags. Så jag och Jessica var förbi och suprisa lite på lördags kvällen i Piteå men sen begav vi oss till Luleå igen för utgång på Allstar. Riktigt roligt med massa folk man kände. Hela kvällen var trevlig och fick några komplimanger om min hatt jag skaffat. Men när jag i slutet stor ute och pratade med Teddis innan jag skulle fara hem så kom det något fyllo som tog hatten och vek ihop den..så att det nu blivit nu fula veck på den. Ingenting som andra kanske skulle tänka på men jag gör det ändå..puckon det finns..och jag är inte den som vågar skälla ut folk så Teddis fick göra det åt mig så då vacklade killen iväg..


I’m what I am and I’m gonna keep a rockin’ that way




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback