Rubrik

Försökte sova länge idag men vaknade ändå klockan 08.00, vilket inte är länge alls för att vara jag. Att skriva på mig inköpslista idag:

- Mjölk
- Socker
- Tomatpuré
- Bröd

Det två översta är för att jag lovat gubbsen på jobbet att i helgen då jag jobbar natt ska jag försöka dricka kaffe och eftersom dem dricker svart och jag tror det blir lite för mycket för mig att börja med så börjar jag med kilovis med socker och litervis med mjölk.

Har redan startat dagens första tvättmaskin. Nu är det bara att städa upp lite lätt resten av lägenheten. Ska även städa mitt rum ordentligt så vi kan höra med hyresvärden ifall vi kan lägga om golvet i mitt rum så jag slipper det grisrosaäckelgolvet!!


Wish the rain could wash away the past
Wish the sun came out for me
I wish that you'd be here to make it shine
Stay forever, be just mine!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback