Ståltappare

Har haft lite fullt upp både med saker att göra och hjärnan har massor med nya olika saker att lära sig så den är smetfull. Det har gått väldigt bra att jobba nu ëftermiddagar i alla fall, det blir mest spännande att se hur det kommer gå för mig att ställa om mig att kliva upp och börja jobba halv 6 och sen att jobba natt.

För er som inte vet vad jag gör på SSAB så är jag ståltappare och ska nästa vecka även påbörja utbildningen för att få köra travers med smält stål också. Jag ska tydligen även få ta truckkort vilket känns roligast att gå ta. Testade köra truck för första gången i måndags, det var svårt måste jag erkänna men redan när jag testade igår igen så gick det lättare.


Svinhet i mina arbetskläder.




Kommentarer
lixy

bra blogg =)

2011-04-08 @ 09:23:14 | http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback