Beirut!

Sista tolvtimmarspasset var avklarat idag 06.00. Exakt 06.18 la jag mig i sängen som jag sådär mitt på morgon renbäddade, idag tänkte jag ta tag i mitt nerbombade rum och har börjat så smått men vet inte var jag ska sätta alla mina saker!!

Nedräkningen till luleåkalaset har börjat och nu när jag började tänka på det så måste jag ju fara och köpa biljetter, vill inte veta hur virrig jag är redan då jag är 30, måste ju ta och skriva ner exakt allt man ska göra annars kanske man kommer ihåg 3/10 saker.

Blir faktiskt att fara och träna på inpuls idag (har ju fått någon dille att det kommer hjälpa de här dagarna innan min fitnessfotograferingen på onsdag, gud vad har jag gett mig in på!) Sedan jobbar jag ju bara torsdag och fredag denna vecka så då har jag ju tid i alla fall!

Sometimes good things fall apart so better things can fall together



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback