Do we need distance to get close?

Japp man fick höra på jobbet att man inte hade tillräckligt bra ursäkt för att avstå från innebandyn idag. Nästan att jag ångrar mig såhär i efterhand och håller med dem. Jag menar om jag verkligen ville hade jag ju kunnat stiga upp tidigare än 10 och hinna både promenad och innebandy och äta ordentligt också. Men nästa gång ska jag vara med, det lovar jag! Hoppas jag inte lovar för mycket nu, jag lovar att jag lovar om det inte är planerat något annat då.

Men nu sitter man här i soffan igen, inväntar mina kära vänner Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte för lite mys i soffan innan det blir raka vägen till sängen för att ta vara på morgondagen.

Måste förbi och halvt storhandla lite mat, kolla räkningar, förhoppningsvis hinna ta en morgonpromenad, kanske övertala syrran att gå på zumba på eftermiddagen och just ja tvätta!

“To be in a couple, do you have to put your single self on a shelf?”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback