Swebars

Har för ett tag sedan kommit hem från dagens gympass med Dennis och Micke. Gick bra idag efter lördagens nederlag, körde faktiskt 3x40 kg i bänkpress! Ne så är mycket nöjd då jag gör förbättringar då jag tidigare bara klarade av att lyfta 40 max en gång. Kan väl säga att det påverkar väl att jag har två som står och peppar en vid sidan om.

Blev en enkel middag bestående av grillad karré, keso och sallad. Tänkte först satsa med att göra en god kycklinggratäng men den grillade kycklingen var slut på både Kvantum och Coop, tummen ner! Men jag blev mätt och har insett att jag måste bli bättre på att äta eftersom jag skäms så jag har inte ens tänkt säga hur lite jag råkar äta vissa dagar..

Var även förbi Acctive med syrran idag och köpte på mig ett förråd av Swebars för enkla mellanmål några dagar. Även Kesella på Kvantum.

Nu blir det Supermario, fotmassage och bara känna lugnet. Bilbesiktning med Nisse imorn!

En gammal låt jag nötit idag eftersom jag hörde den igår då jag såg Bridget Jones Diary:

Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you
And now I feel like a fool
So confused,
My heart's bruised
Was I ever loved by you?

- Out Of Reach, Gabrielle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback