22.52

Äntligen hemma i soffan igen efter en arbetdag, men hinner inte göra så mycket annat än att borsta tänderna och sova innan jag ska tillbaka. Men känns riktigt skönt att jobba hela helgen så jag inte festar eller liknande. Gårdagen var trevlig med en Jannie och mycket smsande, så alla ni i min telefonbok som fick konstiga sms så har det en helt naturlig förklaring, orginalidén var att jag ville skriva ett sms till Jannie för att uttrycka min känslor. Sedan blev det att vara någon slags fyllechaffis då Kalle missade sista bussen hem, men hade ju inget bättre för mig så det är bara kul att komma ut. Slutar väl inlägget med det vanliga som jag brukar, en egobild på mig själv:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback