Alright, fellas, let's go!

Gosh! Kan det finnas något som är tråkigare än att städa? Tagit fram lite kyckling till middagen i alla fall och jag har nu fått topparna klippta av mamma i förrgår. Sist jag klippte mig var i somras. Håret hade blivit mycket längre men kändes samtidigt som svinto så lite trist att det blev kortare men mycket fräschare.

Det är nu jag börjar räkna ner dagarna till nästa helg eftersom då blir det Kåbdalis med ett skönt gäng, och har faktiskt övertalat med Jannie att följa, underbart! Tänk er åka i backen på dagarna, bastu, mat och dricka på kvällarna. Kommer bli så roligt!


"Oh yeah, it was like lightning, everybody was frightening
And the music was soothing, and they all started grooving"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback