Grattis...

..till min älskade syster som fyller hela 21 år idag! Så idag har det blivit middag med familjen här på Skuris och en massa tårta..kan må bra över att jag har varit på lite spinning idag i alla fall. Imorgon kanske jag ska på bodypump för första gången på ett bra tag.

Kvällen har bestått av Solsidan såklart, och nu är det Hitch som gäller, har sett den förut med jag gillar ju verkligen sådana där komedier så jag ser gärna om den. Har köpt en ny vinterjacka förrsten som jag måste ta kort och lägga upp.

Imorgon måste jag påminna mig själv om att fara till optikern så dem kan skriva ut mitt recept på linser för jag har inga linser alls hemma nu eftersom det hände ju en olycka med mina förra. Sedan om de blir Kåbdalis till helgen är det inte så toppen att åka med stora glajjor..


"What have we done to each other and tell me, dear
Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback