snark snark

Just ja har ju glömt att berätta att jag kan vara lite konstig när ja sover..Började tänka på det eftersom i förrgår natt när Jannie sov här så hade jag tydligen satt mig upp och skrikit och stirrat ner i golvet. När jag sov med en annan person för någon månader sen så satte jag mig väldigt ofta upp i sängen och började prata, och det roliga är att ibland kan jag vakna mitt i det och vara helt förvirrad, nyvaken och ha svårt att förklara allt. För ännu längre sen så vaknade jag mitt i att jag höll på att skälla ut mitt ex i sömnen..stackarn visste inte vad han gjort eller var han skulle ta vägen. Ibland kunde jag även när jag gick skola vakna mitt i natten, fått för mig att klockan ringt och börja ta på mig mina kläder, men sen brukade jag alltid dubbelchecka klockan efteråt eftersom jag tyckte jag var alldeles för trött och självklart så kunde jag sova i flera timmar till. Men mysteriet om att jag gick och pissade på balkongen när jag var liten kommer förbli olöst!



På tal om något helt annat så gillar mina nya halvt baggy jeans. Bara det att jag kommer bli för bortskämd av att använda dem så när jag tar på mig tightare så kommer jag kvävas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback