Start Me Up!

Då var man hemma på Skuris igen med Jankie, varit på Mat och Prat och snackat skit om händelserna från helgen och sånt spännande. Nu väntar vi på att syrran ska sluta jobbet för att komma hit med Nisse. Ledig imorgon igen sen blir det jobb hela helgen, måste säga att jag tycker det är skönt att jag ska jobba hela helgen så blir det inte att man dricker eller sådant onyttigt utan nu ska ja bara vräka i mig en massa godis på kiosken istället. Fick en flashback att det ska finnas en rolig bild på mig och Kalle från i helgen så måste se den, är inte direkt charmig på den utan Kalle slickar på min k*k..måste läggas ut på bloggen i alla fall..


Kolla vad långt hår jag fått!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback