Tjoho!

Då har man vaknat men skulle kunna sova längre, men det kan man väl alltid om man är som mig. Sitter här och är nöjd med mina nya glasögon nu måste ja bara vänta tills dem andra kommer och hoppas jag är lika nöjd med dem, men det tror jag. Ikväll blir det att jobba på kiosken igen med Karin. Träffade henne för första gången igår men verkar redan som en som jag absolut vill jobba med igen! När jag jobbade igår var min syster in med en kompis som jag inte sett på ett tag, men hon hade tydligen sagt till min syster att det syns att jag gått ner i vikt. Kul att höra sånt men det känns också eftersom jag kan få på mig några jeans jag inte kunnat ha på ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback