Upp och hoppa!

Sitter här och käkar en hårdmacka, lite fibergröt och dricker lite C-vitamin. Ja Dennis, det är din fibergröt och nej det är inte speciellt gott..men är enkelt så det duger. Gick hem från jobbet igår också vilket gör mig ännu nyttigare. Vilket jag ska göra idag också. Men kan ju börja med att kolla hur kallt det är först kanske. Nu har Ellenpellen flytt sin kos och kommer vara borta i 4 månader, O my! Får se om hon klarar det och framförallt om jag klarar det, hon är ju som min lilla rådgivare. Men det återstår att se, hoppas hon får det bra där i Indien.


Men ey det är ju dom som jobar på kiosken!




Kommentarer
Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-07 @ 14:12:58 | http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback