Ziiip

Jag är en expert på att säga fel saker vid fel tillfälle, inte så att någon någonsin blivit sur eller så men lite pinsamt för mig. Varför jag började tänka på det nu är för att förra veckan så hände det här första:

Min käraste ägodel - Kom hem och parkerade bilen och fick bärhjälp in av person X som gick framför men min bag. Jag skulle vara rolig så skrek då "Du var försiktig med min väska för min dildo är där, min käraste ägodel!!" och börja skratta för mig själv. Vi kommer runt hörnet och där står en av mina äldre grannar ute och röker. Jag blev knäpptyst, hälsade och gick in.

Saker som hänt tidigare:

Fråga Kjell - Den här gången handlade om julklappshandel, jag och X gick in på Kjell & Company i Luleå för han skulle köpa en digital fotoram. Han stod i kassan och betalde och han i kassan skickade med gratis inslagspapper. Då skulle jag vara sådär rolig igen så jag säger "nämen fyfan vad fult det kommer bli!" för jag syfta på att det skulle bli fult om X slog in. Men han i kassan trodde jag menade att att julklappspappret var fult så han bara osäkert "mm..njaee det kanske inte är så snyggt." Nej det var inte speciellt snyggt heller eftersom det stod "fråga kjell" på det men visste ju inte jag.

Bra försäljare - Jag jobbar ju på en kiosk där man säljer godis och tobak sen stod jag och Jens och disskuterade snussorter och så vidare och vilket han tyckte vad godast. Sen så pratar vi om snus och tjejer och jag säger att jag inte tycker det är snyggt när tjejer snusar och det syns att läppen sticker ut och Jens säger att han tycker det kan vara charmigt ibland och när jag står där och säger att ja inte tycker det är snyggt med tjejer och snus så kommer det en kvinnlig kund som hör vad vi pratar om och vill ha en grov portion..busted! Men som tur är såg hon inte sur ut utan log mest för att hon såg att jag och Jens började skratta åt mitt fail.

Så måste lära mig att ziipa igen munnen någon gång!


"Do you know why people are so selfish?
Because they're living their life.
So live yours."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback