I'm back on track

Fick ett återfall och här är jag nu tillbaka i skrivandet. Mycket har hänt och är för mycket att gå igenom, även om det inte verkar som att bloggare har någon fritid så måste jag säga att ja, jag har vettigare saker för mig..ibland.

Har i alla fall landat hemma i sängen efter att ha jobbat hela helgen, och då menar jag verkligen hela helgen. 06.00-18.00 både lördag och söndag. Men nu ser jag fram emot en förhoppningsvis solig och varm vecka eftersom jag börjar först 22.00 på fredag. Har redan massor med planer över veckan, kommer bara hinna blinka till och så är jag tillbaka på verket. Inte för att jag ska klaga eftersom jag verkligen trivs där.

Är mycket nöjd över att jag tog mig till gymmet idag efter jobbet men nu sitter jag här och försöker depserat fördriva tiden tills jag däckar. Eller så har jag bara fått nå ryck eftersom jag ska vara med på en fitnessfotografering på torsdag, inte för att det hjälper att börja dampträna nu när jag failat resten av sommaren, men är ju ett önsketänkande.

Får se när jag lyckas göra om designen på bloggen eller om jag ska fuska och ta hjälp av någon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback