Afrodans

Funderar på om man ska ta det lugnt ikväll eller pallra iväg arslet till Nautilus (vet att det bytt namn till Actic men det låter inte lika bra när jag säger det) för att för första gången testa lita afrodans. Nej jag vet att det absolut inte låter som mig att syssla med sådan träning men känns som om jag blivit en ny människa som gillar att testa nya saker och ta nya utmaningar. För det kanske är lite trist att bara vara en tråkig oxe med båda benen stadigt på jorden.

Förköpen är klara och nu ska det bara bestämmas för min outfit som kommer gälla på farmen. Hoppas denna vistelse där blir mer som juldagen och inte Halloween, aldrig att jag vill må så igen. Men om man är i min storlek är det nog inte världens smartaste idé att nästan dricka en sjua, ops så det kan gå!

Just ja måste ju även börja nöta Hoffmaestro lite mer så jag kan fler låtar och som jag kan skrika med.


Försökte få så stora ögon som möjligt (mycket till liv man har)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback