Fårön runt

Vaknar imorse och ena jobbet ringer för att höra om jag kan jobba. Vad händer då? Jo jag är så jäkla hes på morgonen så jag har tappat rösten nästan helt. Lyckas få fram några väsande ord om att jag har linsundersökning 11.20, om det ens behövs sägas det. För inte som att dem tycker att jag ska sitta och svara i telefon en hel dag om jag inte kan prata. Lite synd faktiskt eftersom det nu var ett tag sedan jag jobbade på Liko, men nästa gång ska jag se till att kunna!

Har inte än satt in bilderna från då vi gick Fårön runt i lördags:


Jag kör med Nisse till Piteå.

Familjen har strax gått ett helt varv efter den frukstansvärt halkiga och blåsiga banan.

Pappa är helt slut efter promenaden då vi andra springer på stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback