Nya jag

Har lust att bitchslapa mig själv och skrika att jag måste skärpa mig. Om tre månader är vårat slutdatum för nyårslöftet och det har inte gått så bra för mig hitills. Jag måste sluta med godiset och inte att det inte är hållbart att fortsätta som jag gör. Vad har jag gjort för nyttigt idag? Ingenting alls...

För att säga till er hur morgondagen ska se ut så att jag gör det eftersom jag inte gillar att säga att jag ska göra en sak och sen inte göra det.

- Morgonpromenad, förhoppningsvis följer syrran med.
- Megafrukost, kesella med bär och någon äggmacka till det.
- Duscha och fixa mig inför intervjun.
- Borde hinna med lite spinning också?
- Något mer nyttigt
- Något mer nyttigt
- Osv osv.



Cirka ett år gamla bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback