Seize The Day

Nu blir det farmen och Hoffmaestro på lördag!! Men ska se till att inte tagga för mycket då det gäller farmen för då kan det gå lite snett. Kanske ska gå igenom garderoben och se ifall man har något att ta på sig.

Var faktiskt på 45 minuters spinning idag innan jobbet..stolt över mig själv! Nu är bara saken att inte äta godis när jag är på jobbet vilket är svårt för mig eftersom jag är godisberoende vilket man även kan säga är ett sockerberoende. Imorgon kanske det blir lite bootcamp med älskade syster.


Though life is ruff and the road is tuff
You can seize the day
You´re single now well then so am I
So let´s seize the day
Girl lose your blues and just laugh at life
And then seize the day
Cause you only live once
- Hoffmastro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback