20 ÅR!!!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAH! Hallå! jag är alltså 20 år nu? inte för att det känns som det men när jag väl tänker på det så känns det konstigt, jag kommer att få vistas på förbjudet område, jag kommer att få gå på den läskigt förbjudna affären..systembolaget. Utan att behöva vara nervös. Jag kommer själv få välja, plocka och ställa mig nervöst i kön och hoppas att dem ser att det är jag på körkortet.

Har gjort lite tårta idag för att få lite besök på dryga timmen och efteråt blir det jobbet igen och ännu mer tårta där som Emelie bakat.

Till helgen blir det förhoppningsvis att gå och dreggla över Paul Walker, Tyrese Gibson och Vin Diesel i Fast and Furious 5 och på lördag blir det väl att dra ett party party igen (endast för att få se Nicklas normalt full).


Kolla min rosa underbara tårta, får hoppas att den bara smakar bra också. När jag även använt elvispen så skulle jag ju sen slicka av den men då fastnade tungpiercingen...fail..
 

Mina första egobilder som 20åring, syns det?

 Då var det bara börja säga svara på alla grattis-sms och sen påbörja facebook..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback