Hola!

Nu var det nästan för länge sen jag uppdatera men ni vet att när det händer för mycket runt omkring blir det mindre tid för datorn och blogga. Sen när man väl ska börja om igen vet man inte vad man ska skriva eftersom man inte orkar rabbla upp allt som hänt.

Jag och syrran hade en diskussion härom dagen då vi enades om att vi nästan föredrar att få en puss i nacken lite då och då istället för på munnen. Eftersom det är en så skön känsla och man skakar till lite. Tänkte bara berätta för er, så ni vet.

Chiao!


Syrran bjöd på en god sallad häromdagen. Jag fick barnversionen (bara kyckling, inga räkor)
 
Gissa vem som nu har Spotify Premium och kommer nöta musik? Jo jag såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback