Pretty Fly (For A White Guy)

Min enda lediga dag denna vecka har bestått av att starta tvättmaskin, leta reda på min bankdosa, vilket var förgäves eftersom jag ändå hittade den. Hur lyckas man alltid slarva bort viktiga saker? Hur kommer jag vara då jag är gammal? eller bara om 10 år..usch..endast tanken skrämmer mig..

Cyklat till stan, varit på banken, hämtat ut skyddsglasögon, testat glasögon med Nicklas (dåligt val av mig eftersom jag nu blev sugen på flera nya bågar själv), käkat ute, testat jeans, köpt jeans, testat skor, köpt skor. Varit och fryst mitt träningskort på Inpuls tills hösten eftersom det kändes onödigt att ha tre gymkort nu under sommaren, köpt en ny bh och cyklade hem.

Ikväll har jag även sprungit det längsta jag någonsin gjort på länge, om jag ska vara ärlig så sprang jag inte hela sträckan vilket man inte kan kräva av mig då konditionen är sämst, vänstra knät är ej hållbart även om det hjälpte mycket med mitt nya knäskydd och mina nya superskor!

Nu kan jag inte längre prata på så mycket mer här eftersom sängen väntar för att vara taggad för gänget på sträng 4!

Men vad vore jag om jag inte bjöd på lite bilder från dagen?



Nicklas chillar med sina nya bågar.

Jag och syrran på gymmet och fick lite hjälp av vår "personliga tränare". Måste faktiskt ta och skärpa mig med träningen själv nu, har varit alldeles för lat. Har gått upp ett ljus eftersom jag snart ska fotas på mountainbike och sen till sommaren i gymmet och då vill man ju inte se ut hur som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback