Workout

Äntligen lite ledighet och kan inte påstå att jag har gjort mycket den här första dagen borta från jobbet. Diskat och plockat undan lite. Tänkte även gå ner och starta en tvättmaskin men var upptaget.

Kunde inte låta bli då jag bara skulle titta in på nelly.com att klicka hem nå saker. Hoppas bara att det passar och är rätt storlek.

Igår var det lite pizzaparty då jobbet bjöd, vilket inte satt helt fel då man jobbade ett tolvtimmarspass, och det blev en kebab såklart.

Nu har jag tryckt i mig en macka så jag ska orka bege mig till gymmet strax, tar även med mig träningssällskap eftersom jag måste erkänna att jag tränar bättre med någon än själv, fast klart det beror ju på vem man tränar med också. Jag måste dras med in i träningshumöret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback