Ju Mer Dom Spottar

Blev ändring i träningschemat idag så blev istället för axlar några tricepsövningar. En muskelgrupp som ja måste lägga ner mycket energi på eftersom att den är större än biceps men orkar nästan mindre.

For sen på Kvantum där jag börjat med självscanning och slapp stå och köa utan gick direkt och betala. For hem kokade lite fullkornspasta med bacon och champinjoner till. Inge frukt eller grönt alls idag och blev att jag inte köpte något heller. Får ta och göra det imorn..

På onsdag har jag tid för kroppsscanning och hoppas för allt i världen att jag inte blir äldre än vad jag är i alla fall..

Har idag även testat shape up-appen igen och enligt den har jag hitills ätit 1364 Kcal, vilket inte är mycket men kan vara en anledning att ja vaknade 12.30 och åt "frunch". Visst ska ta det lugnt med att räkna kalorier för jag tror att det lätt kan bli en sjukdom. Sen har ja inte ätit klart än för dagen då jag börjar jobba natt 22.00!

Ett bevis på att mitt liv är inte så nyttigt som jag försöker få er att tro. Min porrgris som ja köpte igår..

Min musik just nu: Ju Mer Dom Spottar

Kanske ligger lite efter med musiken tack vare att ja lyssnar alls på radio och då sparar jag på bra musik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback