Bodypump

Då har jag för första gången på länge varit på bodypumpen på Inpuls. Senaste gångerna har jag alltid varit på friskvårds. Ett stort plus är att jag också tog mig iväg själv. Ni som inte vet om det så är jag ingen höjdare på att bege mig till gymmet på egen hand bara för att jag har dålig karaktär och motivation till det. Gick bra och är ju kul att ha lite variation. Men imorgon blir det ben och mage igen med mina träningskollegor. Har till och med lärt mig utan till vad som tränas vilken dag nu. Det sker förbättringar, nu har jag snart koll på vilka vikter jag ska ha till alla övningar.

Men kändes inte som att det gick så väldigt bra på pumpen idag ändå. Kändes som att det gick väldigt dåligt, ingen kraft liksom. Undrar om det har för att jag för första gången under dem senaste veckorna jag tränat inte tog pulvret som jag har börjat ta innan passen. Tänkte att jag skulle strunta i det idag..men kan väl inte vara på grund av det, kanske bara var nå psykiskt.

Testade först Bezerk som syrran använder för det ska enligt många vara det bästa. Men jag tyckte dock inte jag kände den där känslan som alla pratar om. Så jag testade köpta Loading Drink från WNC istället, visst det smakade mycket värre och jag höll på att spotta ut då jag smakade första gången men nu går det bättre. Kan inte säga att jag vant mig riktigt än vid den stickande smaken men jag trycker i mig ändå. Sen börjar jag känna att det börjar sticka i öronen och man blir piggare till att träna. Men frågar ändå mig själv om det funkar eller om jag bara inbillar mig själv.

 

Och nej blev inte innebandy för mig idag, blev dock förvånad över att en stekare var där då det är 1/100 chans att det händer.

 

Who can say where the road goes,
Where the day flows, only time?
And who can say if your love grows,
As your hearth chose, only time?




Kommentarer
Anonym

Haha, är det två ggr du varit där sammanlagt? :)

2011-10-13 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback