Iris

Ja då är man tillbaka på facebook. Kan väl inte säga att jag gjorde det för att jag inte klarar mig utan. Var bara att många saker blev omständigare. Man har ju som allt där, bilder, vänner då man exempelvis ska visa någon en bild och kommer på "men just ja den finns ju på facebook"

Idag säger jag även ett stort grattis till Nicklas, visst du fyller bara 23 så inget speciellt men grattis!

Nu blir det nog lite The Shield igen. Har förresten ett stort ha begär för en egen dator just nu..

Ni som har missat så har jag lyckats att igen bränna mig, på samma finger på samma plats. Se och njut!


And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback