Lovley

Sov lite längre än beräknat och har då i princip missat innebandyn. Visst den börjar väl om 3 minuter men att springa utan mat i magen är inte något jag gillar. Idag ska jag i alla fall ta mig till Inpuls, kanske förbi något solarium och sola lite eftersom jag vet aldrig när jag varit såhär blek någonsin. Kanske inte konstigt då jag jobbade hela sommaren och inte låg och pressade som jag brukade.

Funderar också på om jag ska ta och färga håret mörkt igen. Avfärgade det ju i höstas för att det är jobbigt med mörkt hår under sommaren. Men vet fortfarande inte om jag vill göra det för då blir det bara en massa jobb..färga hela tiden så att inte utväxten växer fram för mycket. Vet inte om jag känner för det riktigt än. Mer mot vintern kanske. Men då kommer jag ha blivit ännu blekare. Svart hår och blek hy? njaeee....

Har förresten börjat bry mig om mitt hår än vad jag förut gjort. Försöker att duscha det endast 1-2 gånger per vecka, trots att jag jobbar på verket. Men nä jag duschar kroppen ändå. Använder bättre produkter som shampoo och balsam istället för det man köper på affärerna. Trodde förut inte att det hade någon betydelse men nu märker jag skillnaden. Använder nu Bed Head, köpte shampoo och balsam i våras och har fortfarande massor kvar så även om det är mycket dyrare så jämnar det nog ut sig i slutändan. Har också köpt en olja som dem använde på mitt hår jag sist var hos frisören och det gjorde stor skillnad. Håret känns mycket mjukare och fräschare.

En änglaprodukt till håret!



Kommentarer
Per

Ruggigt dålig uppslutning från lag 3 då jag var där för en gångs skull :)

2011-10-12 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback