Trötter

Då ligger jag i sängen och klockan har precis ringt. Funderar på om ja ska sova en timme längre eller ta det stora steget att kliva bort från det gosiga täcket.

Mitt rum är också som omväxling väldigt städat, hur länge ska jag då lyckas hålla den här standarden?

Blir jobb idag, får se om ja pallrar arslet till friskvårds innan för att träna lite ben.

Jag har nu gjort ett test för mig själv, något trötta jag tog inatt bort min facebook. Är säkert bara nå tillfälligt och för att se hur beroende man faktiskt är. Sen tycker ja att facebook förvandlas till värsta stalkersajten, har väl alltid funkat som en sådan men efter dem senaste ändringarna så syns det tydligare. Men alla ni som vill ha kontakt med mig har ju faktiskt mitt nummer. Jag kanske till och med börjar göra det som rutin att logga in på msn igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback