Pimp My Ride

Puh! jag tog mig med Nisse hela vägen till Luleå, men satt och var orolig hela vägen då också och med min tur denna vecka tänkte jag nog att jag skulle få stopp där det var en fil på E4:an. Det roliga var att först lyste batterilampan men sen slutade den och den digitala klockan på bilen började funka. Men den visade inte klockan utan den tog tid och började ticka som en tidsinställd bomb..shit vad händer nu? har jag bara den här tiden på mig att köra? Haha nä men det gick bra hela vägen och nu står han här ute redo att hämtas av mina reparationskillar. Egentligen hade jag själv velat vara med så jag någon gång lär mig lite saker. Men antar att det få bli någon annan gång nu när jag måste börja promenera till jobbet för ett 16 timmars pass. Skönt egentligen så jag slipper fördriva tiden med annat och får pengar.

Saker till Nisse:
- Generator
- Spindelled
- Nya vinterdäck
- Sen kom jag på en ny sak en stereo eftersom den jag har spökar och slår på sig själv då bilen inte ens är igång.

Kanske borde anmäla mig till Pimp My Ride på en gång eller?

"Ragge, den har AUTO-REVERSE!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback