We Didn't Start The Fire

Ja då har man hunnit vakna och rensa lite lingon så här på morgon, samma sak som man slutade gårdagskvällen med. Rensa lingon känns ju verkligen som ett evighetsgöra, känns aldrig som att hinken blir tom, men nu efter 30 liter så är jag och pappa färdiga med uppdraget. Nu kanske det är dags att ta på sig kläderna och gå ut och träna igen?  Har verkligen nött teoriboken i veckan också, plugga plugga så det sätter sig i ryggmärgen.

Många har ju frågat vad jag fick för idé att köpa motorcykel? Ja men det var väl på tiden att jag bestämde mig för att plocka bort stödhjulen, right? Ne men har funderat på det i 1-2 år och om det fortfarande inte går bort från tankarna ja då är det bara att göra det bästa av situationen och bara göra det. Sen att försöka övertala syrran också är ju det svåra.


Här är ju mina två nytvättade älsklingar, hoppas bara inte Nisse blir svartsjuk. Vilket jag misstänker har hänt då generatorn la av i veckan, så nu behövs det ny generator, byta spindelled och nya vinterdäck. Tur att det då finns människor som ställer upp och hjälper mig med det. Nu skulle folk inte ens känna igen Nisse eftersom han i vintras såg ut som ett råttbo och nu som ny, är tvättat både på in och utsida. Kanske en polering på det här?

Dagens låt är We Didn't Start The Fire med Billy Joel som jag har haft i skallen hela veckan pga att jag såg ett avsnitt Two and a half men..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback