Utkast: Sept. 8, 2011

Undra hur jag kommer klara av att kasta säckar i gjutlådan idag då jag knappt kan hålla dem uppe, haha. Visst är det skönt att ha lite träningsvärk eftersom då känner man att man gjort något. Eller så känns det dåligt eftersom man inser hur otränad man egentligen är. Hinner inte gymma på inpuls idag, eller hade ju kunnat göra det själv men än har jag inte diciplin till att göra mitt bästa om jag tränar själv. Funderar på att i alla fall gå till jobbet idag för det är torsdag och bendags.

Syns kanske dåligt på bilden men jag började faktiskt få sådana där märken då man sen får förhårdander trots att jag använder handskar. Började svida en del. Men verkar fara bort nu iaf var nog bara för att jag inte tränat ordentligt på ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback