Afropowerdance

Efter ett mindre pass på gymmet med Michaela och Jenny så tog jag mig i kragen och testade på afropowerdance, roligare än vad jag trodde. Något primitivt vilket kanske passar mig bättre och är svårare att göra "fel". Var riktigt tung och man fick upp flåset. Kanske blir fler gånger!? Vi har även bestämt oss för att börja gå på yoga! Skulle inte sitta fel för min stela kropp.

Dagens stora nyhet: Jag gjorde 6 dips idag!!! Skojjar du!? jag klarade bara 3 stycken förra veckan. Framsteg! Hela kroppen är fylld av ett glädjerus. Kanske kommer från afrodansen också eftersom det ska frigöra endorfiner i kroppen som då är kroppens "gjädjehormon".

Snart kommer ni få se mina snowboardbilder som kommer läggas upp här! Yippie! Bara porträtt så nej ni kommer inte få se mig hoppa och ramla.






Kommentarer
Sandra

Good Work!!!

2012-02-13 @ 07:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback